Wednesday, December 30, 2009

نخیر به ترکستان نیست ....راهش همینه

سلطنت طلب كيه؟ مجاهد چيه؟...چرا چرت ميگي؟ نادون؟!! من تو تهرانم...كار آزاد دارم......چرا هر كي ميخاد از خودش دفاع كنه ميگين سلطنت طلبه؟......من به گور بابام خنديده باشم اگه طرفدار اون جاك.. باشم.....تا كي ميخاين بحث كنين؟.تا كي ميخاين شر وور بگين ..صورت خواهر منو ديدي؟....من كه تا حالا 20 تا باتوم خوردم اونجا بودي؟!!....دوست منو كه گرفتن رفتي ببينيش؟فكر ميكني من فراموش ميكنم؟.... فكر ميكني از يادم ميره ؟....تا اون زن ج...ه رادان رو از وسط پاره نكنم راحت نميشينم......تا كي ؟ تا كي؟تا كي ميخاين سرتون تو كتاب باشه با ادعاي دونستن و فهميدن مردم رو خر كنين؟...كدوم مسالمت آميز؟....مسالمت آميز با كي؟... با آخوند؟...با اسلام كه ميگه يا بكش يا مسلمونشون كن؟...با اين بي شرفها كه تاريخ تا حالا مثل اينها نديده؟...ترسيدنت رو دليل بر دونستن و فهميدن وعلم به آينده نيست ...اتفاقا بزار به اونجا برسه..بزار تانك بياد تو خيابون ..تا ببينم كي ضرر ميكنه...من تا پاي جونم هستم....اگه شما ريقوهاي كتاب به دست فكر نكنين كه همه چي رو تو كتابها نوشتن.....يك روز بايد تو صف نونوايي بحث كني و آگاهشون كني....يك روز توي اداره بايد جلوي مديرت وايستي...يك روز هم بايد راي بدي...روز ديگه بايد از رايت دفاع كنيهر انقلابي مراحلي داره.....قرار نيست تاآخر بريم بگيم راي مارو دزدين با راي ما پز ميدن....حساب از راي گذشته..حساب حق طلبيه...حساب آدم كشيه...حساب جنايته.. حساب ظلمه...حساب خونيه كه جلوي چشماي منو گرفته؟....من اگه انتقام بگيرم ، سلطنت طلبم؟...مجاهدم؟مجاهد خر كيه؟......تا كي ميخايد بشينيد بگيد لنگش كن....هر چي تا الان اتفاق افتاده از حضور ما بوده تو خيابون...حضور فيزيكي.....مبارزه رو در رو...مگه اونها ميان با ما بحث كنن كه من باهاشون مسالمت آميز برخورد كنم؟.. مگه وقتي مخالف رو ميگيرن نازش ميكنن؟ميگن بيا با گفتگو حلش كنيم؟.. مگه زبون آدميزاد حالشونه؟. مگه منطق ميفهمن؟... مگه شعور دارن؟.مگه مخالف كافر نيست؟. مگه نبايد كشتش؟..با اينها بايد با زبون خودشون حرف زد....با زور.....با اسلحه ...با ترس...با تحديدنه با كتاب..نه مسالمت آميز....اين يك شعاري بيشتر نيست ..مسالمت آميز مال جاييه كه وقتي 100 نفر دور هم جمع ميشن قانون تغيير ميكنه بدون اينكه خون از دماغ كسي بياد..مسالمت آميز مال جايي كه آزادي توشه....كه مطبوعات آزاد داره..كه حكومت پاسگووه.نه اينجا..نه اينجا كه وقتي مردم ميگن هيييس..شعار ندين...150 نفر رو ميكشن.....اينجا بايد به زبون خودشون باهاشون حرف بزني... مردم آگاه شدن..بسه....همه ميدونن...همه ديدن.....همه فهميدن....موقع عمله....وقتشه اين بيشرفهارو بفرستيم همون بيابوني كه بودن همون طور كه قبلي هارو بيرون كرديم...من دنبال خشونت نيستم......اما پاسخ كلوخ انداز سنگه..من نميشينم تا آخوند هر گوهي دلش خواست بخوره.......تا جايي كه از دستم بر بياد هر چي كه بلدم و ميتونم در اختيار ديگرانميذارم تا بتونن از خودشون دفاع كنن......حق دادني نيست ....گرفتنيه....

1 comment: