Saturday, September 26, 2009

يک خبر داغ که دل ايرانيان درون ايران را خنک می کند

ایمیل دریافتی :
هم الان شخص بسيار اماندار و محترمی به من تلفن و خبر داغی را داد که نتوانستم از پخش آن به ليست و درخواست پخش آن به زير ليست های حاضر در ليستم خودداری کنم.

يادتان هست خبری داده بودم که نماينده جمهوری اسلامی با کمک برخی از ايادی خود در پی جذب افراد برای شام درحضور احمدی نژاد بوده اند که بسياری که دعوت نامه ها را پذيرفته بودند آنها را با شعار های اعراضی پس فرستاده بودند.



يکی از مردان دليرايرانی که در آمريکا زندگی می کند، پس از پذيرش اين دعوت نامه به شخصی که خبر را به من داده است گفته بود فقط برای اينکه بدانيم چه کسانی در آن شام هستند و برای بهم زدن اين دعوت را جواب مثبت داده ام.



ديشب اين شام برگزار شده است. در اين سالن بيش از 300 نفر از ايرانيان و برخی از مقامات محلی و برخی از هم لباسی های رژيم جمهوری اسلامی حضور داشته اند. پس از اينکه لحظه ی از آغاز شام گذشته اين مرد دلاور ايستاده فرياد کشيده و گفته:

«شرم نمی کنيد، در کنار اين ميز نشسته ايد، هرلقمه از اين شام به خون جوانان و مردم ايران آلوده است، شما خون آشامی می کنيد، تف به روی شما و اين ميز کثيف شما باد»



ماموران احمدی نژاد ايشان را دستگير کرده و تحويل پليس محل داده اند.

پليس پس از خارج کردن ايشان از جلسه بيرون از هتل گفته است:

«You are such a brave man, we wish many were as brave as you»»»

«شما مرد دليری هستيد، ای کاش بسياری همانند شما جرات داشتند»



همانطور که معلوم می شود اين شخص آزاد است و در اسارت پليس نيويورک نيست ولی به دليل حفظ همه جوانب امنيتی با وجود اينکه اين شخص ابراز داشته مشکلی برای بردن نام ايشان نخواهد بود.



اين نشان می دهد که تا چه حد رژيم در گرفتاری بسر می برد. تا ديروز آنها درميان ما نخاله می فرستادند امروز هرکسی به ابتکار خودش يک عامل نفوذی است.


ح-ک

No comments:

Post a Comment